пʼятницю, 14 вересня 2012 р.

Модуль 11. Рефлексія

Цей  модуль  допоміг  мені  зрозуміти,  що  отримання  нових  знань  рухає  прогрес.  За  час  навчання  на  тренінгу  я  зрозуміла,  що  навчання  моїх  учнів   буде  ефективним  при  використанні:
-  опитувальника  для  перевірки  знань  учнів;
-  анкети  для  виявлення  готовності  до  співпраці;
- набуття  вмінь  створення  блогів,  вікі- статті;
-  роботи  з  документами  для  спільного  редагування.
Моє  навчання  в  даному  тренінгу  дало  мені  можливість  розширити  свої  власні  можливості,  збільшило    коло  однодумців,   виявило  нових  друзів  та  колег.
Дуже  вдячна  тренеру та  іншим   за  підтримку  та  допомогу!
Бажаю  всім  подальшої  плідної  праці!



1 коментар:

  1. Я бажаю вам, щоб ваші учні досконало розібралися зі створенням вікі-статті та блогу. Обирали лише те, що дійсно корисне і цікаве для них. Бажаю вам успіхів!

    ВідповістиВидалити